Μύλος με την Credin χωρίς δουλειά 55 Κορίνθιοι εργαζόμενοι - Diogenis Press

ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Home Top Ad

test banner

Post Top Ad

Πέμπτη, 21 Δεκεμβρίου 2017

Μύλος με την Credin χωρίς δουλειά 55 Κορίνθιοι εργαζόμενοι



Κανείς δεν περίμενε την αρνητική είδηση ότις μία από τις σημαντικές εταιρείες του κλάδου αρτοποιίας, με σημαντική παρουσία στα είδη ζαχαροπλαστικής, η Credin της οικογένειας Μπερτζελέτου.

Η Credin εδώ και καιρό βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες και θεωρούνταν εφικτή η εύρεση μιας λύσης για τη σωτηρία της λόγω των παράλληλων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της οικογένειας των μετόχων.
 H Credin Hellas δραστηριοποιείται στον κλάδο πρώτων υλών αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής, παγωτού και food service από το 1968.

Παράγει και διανέμει περισσότερα από 2.000 προϊόντα. Εχει μακροχρόνιες συνεργασίες με περισσότερους από 15 πολύ γνωστούς οίκους του εξωτερικού και απασχολεί 200 άτομα προσωπικό. Εκτός από την Credin, η οικογένεια Μπερτζελέτου δραστηριοποιείται στην αγορά και μέσω των εταιρειών Μπερτζελέτος Α.Ε. και Σουλφούρ Ελλάς ΑΒΕΕ.

Η Σουλφούρ Ελλάς ιδρύθηκε το 1960 από τον Θεόδωρο Δ. Μπερτζελέτο και τον Χένρυ Tζ. Λέαρ. Ο όμιλος εταιρειών Δημ. Θ. Μπερτζελέτος & Αφοί Α.Ε. ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1893 και έχει στην ιδιοκτησία του σημαντικό αριθμό εταιρειών. Οι εταιρείες που ανήκουν στον όμιλο, όπως αναφέρεται στον διαδικτυακό τόπο του ομίλου, είναι η Κρεντίν Ελλάς, η Μόρφατ, το Ελληνικόν Αλας, ΙΝΤΕΡΕΞΠΟΡΤ και η Sulphur Hellas.

Ξεκάθαρα για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί ευθύνεται η αρνητική τροπή που πήραν τα πράγματα από το καλοκαίρι του 2015 και μετά.

Το δύσκολο 2015 κόστισε

Παράλληλα, φημολογούνται από την αγορά προβλήματα για μία ακόμη μεσαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ με έδρα στην Αττική και την Κορινθία, για δύο μεσαίου μεγέθους βιομηχανίες παραγωγής φασόν τροφίμων και γλυκών, ενώ αβέβαιο κρίνεται το μέλλον και για σημαντική εταιρεία που αντιπροσωπεύει διεθνή οίκο στον χώρο της αρτοποιίας.

Ολα τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα της πολύπλευρης κρίσης που υπάρχει στην αγορά και των προβλημάτων που προέκυψαν από το καλοκαίρι του 2015. Πολλές επιχειρήσεις που εισήγαν πρώτες ύλες ή εξαρτιόνταν από το διαθέσιμο καταναλωτικό εισόδημα είδαν ξαφνικά κατάρρευση σε συνδυασμό βέβαια με τη μεγάλη πτώση της δαπάνης των καταναλωτών.

Δεν είναι τυχαία η μεγάλη πτώση στην κατανάλωση τροφίμων που κατέγραψε στις έρευνές της η εταιρεία AC Nielsen ακόμα και σε είδη πρώτης ανάγκης για κάθε ελληνική οικογένεια, όπως το γάλα και το ψωμί. Κάμψη η οποία έγινε αισθητή και το 2017 με μείωση 10% από το καλάθι της νοικοκυράς και με 13.000 λουκέτα, όπως ανακοίνωσε η ΓΣΕΒΕΕ, κυρίως στο λιανεμπόριο και τη μεταποίηση.

Οι φόβοι όμως μεγαλώνουν ακόμα περισσότερο αν κρίνουμε από τις δόσεις του ΕΝΦΙΑ που ξεκινούν και από την πληρωμή του φόρου εισοδήματος που έρχεται, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις στον ΕΦΚΑ που αφορούν μια μεγάλη ομάδα επιχειρηματιών και αυτοαπασχολούμενων. Μια άλλη ένδειξη για τον δύσκολο χειμώνα που έρχεται είναι η τάση αύξησης της αγοράς χύμα προϊόντων, που παρουσίασαν ανάπτυξη 2%, δείγμα που αποδεικνύει ότι πολλά έχουν αλλάξει για τους δοκιμαζόμενους Ελληνες καταναλωτές.

Υπό ακραίες συνθήκες οικονομικής πίεσης, οι καταναλωτές οδηγούνται μακριά από τις μάρκες, από εμπορικά σήματα αξίας και επενδύουν σε άλλες μορφές, γεγονός που συμβαίνει για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad