Μήπως το υπνοδωμάτιό σου σε αρρωσταίνει; - Diogenis Press

ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Home Top Ad

test banner

Post Top Ad

Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2018

Μήπως το υπνοδωμάτιό σου σε αρρωσταίνει;


Κοιμόμαστε, κατά μέσο όρο, περίπου επτά ώρες τη νύχτα - πράγμα που σημαίνει ότι περνάμε περισσότερο χρόνο στο υπνοδωμάτιό μας από ό, τι κάνουμε σε οποιοδήποτε άλλο χώρο. Συνεπώς, η κρεβατοκάμαρα είναι ο κεντρικός μοχλός για τη γενική μας υγεία: Εάν το υπνοδωμάτιο είναι ακατάστατο, βρώμικο και σκονισμένο, πώς περιμένεις να κοιμάσαι καλά;

Μερικές φορές, τα αίτια για το ξύπνημα με πονοκέφαλο και βουλωμένη μύτη βρίσκονται στην κρεβατοκάμαρά μας. Τι πρέπει να προσέξεις, λοιπόν, στο υπνοδωμάτιό σου για ενισχύσεις την καλή σου υγεία;

Ξεκίνα με τα βασικά

Ρίξε μια ματιά κάτω από το κρεβάτι. Είναι καθαρά; Είναι εύκολο να ξεχάσεις το σκούπισα στο κενό που υπάρχει κάτω από το κρεβάτι. Όμως πρέπει να το κάνεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Μία φορά τον μήνα, μετακίνησε όλα τα κουτιά αποθήκευσης και σκούπισε το πάτωμα από κάτω αλλά και γύρω από αυτά.

Ασχολήσου με τα σεντόνια

Είναι κατασκευασμένα από φυσικό υλικό, φιλικό προς το δέρμα; Σκέψου το ενδεχόμενο να αγοράσεις σεντόνια από οργανικό βαμβάκι. Πόσο συχνά τα αλλάζεις; Ιδανικά, τα σεντόνια πρέπει να πλένονται μία φορά την εβδομάδα. Αν τηρήσεις αυτό το πρόγραμμα, θα παρατηρήσεις βελτίωση στο πώς νιώθεις όταν ξυπνάς.

Μην ξεχνάς τα μαξιλάρια

Αν κοιμάσαι μπρούμυτα, αναπνέεις καθημερινά στο μαξιλάρι σου για τουλάχιστον 7 ώρες. Σκέψου, λοιπόν, την καθαριότητα και το ενδεχόμενο να πλένεις τα μαξιλάρια δύο φορές τον χρόνο. Τσέκαρε επίσης με τι είναι γεμισμένα τα μαξιλάρια σου. Περιέχουν φυσικά υλικά; Πολλοί άνθρωποι υποφέρουν από αλλεργίες και το μαξιλάρι μπορεί να είναι ένας από τους ενόχους.

Δώσε σημασία στο στρώμα

Τα καλύτερα στρώματα για αλλεργίες, άσθμα και άλλες παρόμοιες συνθήκες είναι εκείνα που κατασκευάζονται από φυσικά υλικά όπως βαμβάκι και μαλλί. Αν δεν είσαι σε θέση να αγοράσεις ένα καινούργιο στρώμα, επένδυσε σε ένα υποαλλεργικό κάλυμμα στρώματος για να αποφύγεις τις αλλεργίες που προκαλούνται από τα ακάρεα σκόνης και τη μούχλα. Θα πρέπει επίσης να καθαρίζεις το στρώμα σου με ηλεκτρική σκούπα μερικές φορές τον χρόνο.

Άφησε τα κατοικίδια έξω

Όσο δύσκολο κι αν είναι να αφήσεις το κατοικίδιό σου έξω από το υπνοδωμάτιο, η τακτική αυτή θα σου χαρίσει καλύτερο ύπνο και ευεξία, ειδικά αν παλεύεις με αλλεργίες.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad