Υβριδικά ή Υγραέριο; Τι συμφέρει τελικά τους οδηγούς! - Diogenis Press

ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Home Top Ad

Post Top Ad

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

Υβριδικά ή Υγραέριο; Τι συμφέρει τελικά τους οδηγούς!


Όσο η βενζίνη και το πετρέλαιο γίνονται απλησίαστα για τους οδηγούς τους, φτάνοντας σε επίπεδα τιμών που δεν έχουμε ξαναδεί από το 2014 ,  τόσο αυτοί αναζητούν εναλλακτικές λύσεις σχετικά με το καύσιμο για το όχημά τους.

Όσο η βενζίνη και το πετρέλαιο γίνονται απλησίαστα για τους οδηγούς τους, φτάνοντας σε επίπεδα τιμών που δεν έχουμε ξαναδεί από το 2014 ,  τόσο αυτοί αναζητούν εναλλακτικές λύσεις σχετικά με το καύσιμο για το όχημά τους.

Υβριδικά ή Υγραέριο;
Tα υβριδικά αυτοκίνητα θεωρήθηκαν με την εμφάνισή τους, μία πολύ καλή λύση για την μείωση της κατανάλωσης και την προστασία του περιβάλλοντος.
Σήμερα βέβαια,  οι πωλήσεις τους στην Ευρώπη είναι από τις τελευταίες σε ποσοστά, ενώ αποτελούν στην Ελλάδα μόλις το 1% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και σίγουρα, όχι τυχαία.

Κόστος
Ένας  αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά υβριδικού οχήματος, είναι αρχικά η υψηλή τιμή τους. Όταν χρειάζεσαι ένα όχημα με μικρή κατανάλωση που θα σου προσφέρει οικονομική οδήγηση,  είναι λογικό να αναζητάς όχημα περιορισμένου budget. Ένα επίσης βασικό μειονέκτημα των υβριδικών οχημάτων είναι η συντήρησή τους, καθώς το κόστος των ανταλλακτικών του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης είναι αρκετά υψηλό.
Τα εργοστασιακά οχήματα διπλού καυσίμου (βενζίνη-υγραέριο) αντίστοιχα, έχουν αμυδρή διαφορά κόστους από τα αντίστοιχα αμιγώς βενζινοκίνητα, ενώ η επιλογή μετατροπής του ήδη υπάρχοντος οχήματος σας σε υγραεριοκίνητο είναι πάντα η πλέον συμφέρουσα, με μέση τιμή κόστους τα 600€ .
Φυσικά, στην απόφαση αυτή είναι πολύ σημαντική η επιλογή του εγκαταστάτη που θα προβεί στην μετατροπή του οχήματος και για αυτό συστήνεται να εμπιστεύεστε αποκλειστικά εταιρείες με εγγυημένη ποιότητα, εμπειρία και αξιοπιστία.


Αυτονομία & Οικονομία
Εντός πόλης, η μπαταρία ενός  υβριδικού οχήματος επαναφορτίζει ανάλογα με τα φρεναρίσματα και την επιβράδυνση χωρίς φρενάρισμα . Ωστόσο, εάν ο οδηγός εγκαταλείψει την πόλη και εισέλθει, στον αυτοκινητόδρομο, στον οποίο θα ταξιδέψει σε σχετικά υψηλή ταχύτητα (για παράδειγμα με 130 χλμ/ώρα), η κατανάλωση καυσίμων θα αυξηθεί δραματικά και θα είναι ακόμη υψηλότερη από ότι στην πόλη. Η μπαταρία του ηλεκτρικού κινητήρα θα εξαντληθεί γρήγορα, διότι δεν θα μπορεί να επαναφορτίσει και έτσι ο οδηγός θα κινείται πάλι με την ακριβή βενζίνη. Αν οδηγείτε με υγραέριο από την άλλη, επιτυγχάνεται έως και 50% εξοικονόμηση σε κάθε χιλιόμετρο που διανύετε, ενώ το πλήθος των πρατηρίων στην Αττική αλλά και σε όλη την Ελλάδα - ξεπερνούν τα 1100- σας επιτρέπει να διατηρείτε ακέραια την αυτονομία του καυσίμου, επιτυγχάνοντας μέγιστη οικονομία.

Service
Tα υβριδικά συστήματα είναι πολύπλοκα και απαιτούν σχολαστική συντήρηση για να λειτουργούν σωστά. Στην περίπτωση που οδηγείτε με υγραέριο, υποχρεούστε να συντηρείτε το όχημά σας ακριβώς όπως στην περίπτωση που κινείστε με βενζίνη, ενώ το σύστημα υγραερίου χρειάζεται να ελέγχεται και να συντηρείται μία φορά το χρόνο ή κάθε 15.000 χιλιόμετρα. Σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να τονισθεί ότι για την συντήρηση ενός υγραεριοκίνητου οχήματος είναι σημαντικό  να επιλέγετε κέντρα after sales service που είναι εξειδικευμένα στα εναλλακτικά καύσιμα και διαθέτουν το κατάλληλο τεχνικό προσωπικό, εμπειρία και γνήσια ανταλλακτικά για τέτοια οχήματα.

Εμπειρία οδήγησης
Στα υβριδικά αυτοκίνητα, το αυξημένο βάρος, μπαταριών-γεννήτριας-ηλεκτροκινητήρα, επηρεάζει την αμεσότητα στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Αν κάποιος ενδιαφέρεται για πλασαρίσματα και αίσθηση σασί, τότε αυτό δεν είναι κάτι που θα το βρει οδηγώντας υβριδικό όχημα.
Επίσης, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι ένα υβριδικό που το «ζορίζουμε» με βίαιες επιταχύνσεις και εν γένει «βιαστική» οδήγηση, θα κάψει ελάχιστα λιγότερο από το βενζινοκίνητο, ίσως και περισσότερο ενίοτε! Στο υγραεριοκίνητο όχημα αντίστοιχα, οι οδηγοί μαρτυρούν πως δε βρίσκουν καμία διαφορά στις επιδόσεις του κινητήρα σε σχέση με την κίνηση με βενζίνη. Το όχημα διατηρεί ανέπαφα όλα τα δυναμικά του χαρακτηριστικά και έτσι ο οδηγός μπορεί να απολαμβάνει την εμπειρία οδήγησης που είχε και πριν, «καίγοντας» όμως πολύ λιγότερα.

ΠΗΓΗ:.insider.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad