Η νέα γενιά του Audi TT RS παρουσιάστηκε πέρυσι και κέρδισε τις εντυπώσεις σε εμφάνιση και απόδοση κινητήρα. Στην εργοστασιακή έκδοση το 2,5άρι 5κύλινδρο τούρμπο μοτέρ αποδίδει 400 άλογα & 480 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 σε 3,7 sec. Ωστόσο, για την ABT φαίνεται ότι τα παραπάνω νούμερα δεν ήταν «ικανοποιητικά» και έτσι, με τις κατάλληλες τροποποιήσεις, η ισχύς εκτοξεύτηκε στα 500 άλογα και τα 570 Nm ροπής (η εταιρεία δεν ανακοινώνει κάτι ως προς τις επιδόσεις). Για να επιτευχθεί η συγκεκριμένη αναβάθμιση ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου επαναπρογραμματίστηκε και παράλληλα τοποθετήθηκαν νέα συστήματα ψύξης και εξαγωγής των καυσαερίων.
Η νέα γενιά του Audi TT RS παρουσιάστηκε πέρυσι και κέρδισε τις εντυπώσεις σε εμφάνιση και απόδοση κινητήρα. Στην εργοστασιακή έκδοση το 2,5άρι 5κύλινδρο τούρμπο μοτέρ αποδίδει 400 άλογα & 480 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 σε 3,7 sec. Ωστόσο, για την ABT φαίνεται ότι τα παραπάνω νούμερα δεν ήταν «ικανοποιητικά» και έτσι, με τις κατάλληλες τροποποιήσεις, η ισχύς εκτοξεύτηκε στα 500 άλογα και τα 570 Nm ροπής (η εταιρεία δεν ανακοινώνει κάτι ως προς τις επιδόσεις). Για να επιτευχθεί η συγκεκριμένη αναβάθμιση ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου επαναπρογραμματίστηκε και παράλληλα τοποθετήθηκαν νέα συστήματα ψύξης και εξαγωγής των καυσαερίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου