“Το ΓΙΟ-ΓΙΟ”
Το βραβευμένο με πέντε βραβεία (μέχρι στιγμής) έργο της Μίνας Πέτρου-Βενετσάνου “το γιογιό” προκρίθηκε και θα συμμετάσχει στο 9ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ ερασιτεχνικού θεάτρου Ιεράπετρας.
Η Κεντρική σκηνή ύστερα από την βραβευμένη συμμετοχή της στα Φεστιβάλ Διστόμου, Μονεμβασιάς και Ζωγράφου καλείται να εκπροσωπήσει για άλλη μια φορά το θέατρο Περιγιαλίου στις 23 Οκτωβρίου 2019 στην Ιεράπετρα.
Πριν από την αναχώρηση της ομάδας για την Κρήτη, θα πραγματοποιηθούν τρεις τελευταίες παραστάσεις στο χώρο του θεάτρου Περιγιαλίου.
12,13 και 16 Οκτωβρίου, στις 8.30 μ.μ.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή για κρατήσεις θέσεων, μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο του θεάτρου,27410 86330.
Σκηνοθεσία: Πολυξένη Ορκοπούλου-Ξανθάκη
Μουσική επιμέλεια: Παύλος Γιαννακάκος
Κατασκευή σκηνικών: Μπάμπης Ορκόπουλος, Χρήστος Πετρόπουλος
Φωτισμοί: Μπάμπης Ορκόπουλος
Κοστούμια και επιμέλεια σκηνικού: Ελένη Χαζάπη
Χειρισμός φώτων και ήχου: Άρης Κατσαβριάς
Φροντιστής σκηνής: Κατερίνα Σκούρτη
Επιμέλεια προγράμματος και αφίσας: Παύλος Γιαννακάκος, Νατάσα Δουβαρά
Φωτογραφία: Λεωνίδας Στεργιόπουλος
Παίζουν με σειρά εμφάνισης:
Στάθης: Ηλίας Λέκκας
Μήτσος: Μπάμπης Ορκόπουλος
Αλεξάνδρα: Πολυξένη Ορκοπούλου-Ξανθάκη Κωστάκης: Θοδωρής Νταλιάρδος
Σοφία: Μαρία Γεωργίου
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ
Τα όσα διαδραματίζονται στο «Γιο – γιο» – δοσμένα με τρόπο αριστοτεχνικό- φέρνουν στο προσκήνιο τα κοινωνικά ταμπού, τη χειραγώγηση και την ενοχική διαπαιδαγώγηση μέσα στην ελληνική οικογένεια, που πασχίζει να εξασφαλίσει το μέλλον του γιου. Εγκλωβίζοντάς τον σε ένα γάμο συμβατικό και αταίριαστο, παραγκωνίζοντας τα δικά του αισθήματα και επιθυμίες, καθώς η προίκα αποτελούσε μέσον κοινωνικής καταξίωσης.
Οι κοινωνικές ανακατατάξεις όμως και η αμφισβήτηση των αξιών των παλαιότερων γενεών, καθώς και η δυστυχία και τα προβλήματα, που βιώνει ο νεαρός μέσα στο γάμο του, τον ωθούν να επαναστατήσει απηυδισμένος ενάντια σε όλους και σε όλα. Σε ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή του στερούσε το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής και έκφρασης. Αποτινάζει από πάνω του τις ενοχές και τις ευθύνες που χρόνια φόρτωναν στις πλάτες του οι προσδοκίες της πατρικής οικογένειας, αναζητώντας την ταυτότητά του, το ΠΟΙΟΣ πραγματικά είναι, το χειραγωγημένο παιδί ή ο άνδρας που προσπαθεί να ανακαλύψει τον εαυτό του μακριά από όλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου