Μπάμπης Ντιγκιρλάκης: Όταν δεν ξέρουν τι να πουν, η μπάλα πάει στην κερκίδα - Diogenis Press

ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Home Top Ad

Post Top Ad

Δευτέρα 21 Αυγούστου 2023

Μπάμπης Ντιγκιρλάκης: Όταν δεν ξέρουν τι να πουν, η μπάλα πάει στην κερκίδα

 


Tο τελευταίο διάστημα, γινόμαστε μάρτυρες μιας παρελκυστικής τακτικής από πλευράς Δημάρχου, γραφείου τύπου δημοτικής αρχής και λοιπών δυνάμεων του διαδικτύου.
Τακτική προσωπικών επιθέσεων, που έρχονται από άλλες εποχές, όχι και τόσο φωτεινές.
Όσο δε πλησιάζουμε στη μέρα των δημοτικών εκλογών, προβλέπω ότι το συγκεκριμένο φαινόμενο θα αποκτήσει ακόμα πιο έντονα χαρακτηριστικά.
Αυτή την τακτική μάλλον έχει επιλέξει το επικοινωνιακό επιτελείο της Κολιάτσου, ώστε να μη μπει στον κόπο να απαντήσει στην ουσία της κριτικής που ασκείται από την Πνοή Δημιουργίας και τον Νίκο Σταυρέλη.
Έχουν προ πολλού ξεχάσει και τον καταγγελτικό τους λόγο όταν ήταν αντιπολίτευση για τις πρακτικές της προηγούμενης δημοτικής αρχής, πολύ δε περισσότερο τις υποσχέσεις που είχαν δώσει όταν η Συμμαχία πολιτών θα γινόταν δημοτική αρχή.
Παρόμοια ασυνέπεια μεταξύ αυτών που ΘΑ έκαναν, σε σχέση με αυτά που τελικά έπραξαν, είναι δύσκολο να βρει κανείς, τα τελευταία τουλάχιστον 40 χρόνια της δημοτικής μας ιστορίας.
Μια απλή ματιά να ρίξει κανείς στο πρόγραμμα της συμμαχίας πολιτών στις εκλογές του 2019, θα πείσει και τον πλέον δύσπιστο για αυτή την πρωτοφανή ανακολουθία λόγων πριν τις εκλογές και στοιχειώδους συνέπειας ως δημοτική αρχή.
Ο κατάλογος είναι μακρύς, πραγματικά δεν περίμενα ότι ένας δήμαρχος και μία παράταξη θα μπορούσε μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα (1ας θητείας) να διαψεύσει, προσδοκίες που οι ίδιοι είχαν καλλιεργήσει στους δημότες. Ήρθαν ως κάτι νέο, διαφορετικό, αλλά στην πράξη έδειξαν ότι είναι ότι πιο αναχρονιστικό και ψεύτικο έχουμε γνωρίσει. Ήρθαν χωρίς στρατηγικό σχέδιο, άρα και χωρίς να ιεραρχήσουν προτεραιότητες, απέφυγαν την επικοινωνία και τη διαβούλευση με τους πολίτες, έπνιξαν τους δημότες με ψέματα, ένα πραγματικό αλαλούμ από την πρώτη μέρα τους ως και σήμερα.
 
Για να γίνω λοιπόν και πιο συγκεκριμένος,
Έλεγε ο Κος Νανόπουλος όταν ήταν στην αντιπολίτευση, ότι επί των ημερών του διαγωνισμός στον οποίο θα συμμετείχε μόνο ένας διαγωνιζόμενος, ΔΕΝ θα γινόταν δεκτός και θα πήγαινε σε επαναδημοπράτηση του έργου.
Έπραξε το ακριβώς αντίθετο ως δήμαρχος. Στο μεγαλύτερο διαγωνισμό του Δήμου που έγινε επί των ημερών του, και αναφέρομαι στα led, είχαμε μόνο μία προσφορά, ένα μόνο συμμετέχοντα. Μάλιστα η Πνοή δημιουργίας και ο Νίκος Σταυρέλης έχουν καταγγείλει από την πρώτη στιγμή το ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ χαρακτήρα αυτής της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Κατηγορούσε ο Κος Νανόπουλος και η συμμαχία πολιτών την προηγούμενη δημοτική αρχή, είτε στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, είτε σε συνεντεύξεις, μιλώντας για τις απευθείας αναθέσεις που γίνονταν στο Δήμο.
 
Επειδή κανείς από εσάς στη Συμμαχία Πολιτών δεν θα μπει στον κόπο να ενημερώσει τους Κορίνθιους για το όργιο απευθείας αναθέσεων που έχει κάνει η δημοτική αρχή Νανόπουλου, σας δίνω λοιπόν εγώ το σύνολο ανά έτος έως και τις 18/8/2023.
2020: 2.900.269 ευρώ
2021: 2.500.576 ευρώ
2022: 3.681.225 ευρώ
2023: 4.577.593 ευρώ και μένουν ακόμα 4 μήνες
 
Σύνολο έως 18/8/2023: 13.659.663 ευρώ. Τεράστιο εργαλείο η ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
 
Σε αυτά εάν προσθέσουμε και τις απευθείας αναθέσεις, που έγιναν μέσω έργων από το τεχνικό πρόγραμμα, ξέρετε τώρα εσείς, αυτά με προϋπολογισμό 72.000 ευρώ που ο Δήμαρχος τα δίνει σε όποιον θέλει (μόνο στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο «σπάσατε» κωδικούς που απαιτούσαν δημόσιο διαγωνισμό σε 5 ή 6 των 72.000), ή έργα που δόθηκαν με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης (sic), χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, ή έργα οδοποιίας που η συμμετοχή των διαγωνιζόμενων απαιτούσε να προσκομίσουν και ISO από τη ΝΑΣΑ, το τελικό νούμερο προκαλεί ίλιγγο. Σε μία θητεία. Δεν έχει ξαναγίνει.
Εάν σε αυτά προσθέσουμε και τα περίπου 16.000.000 εκατομμύρια των led, μιλάμε πραγματικά για κάτι πρωτόγνωρο.
Για κάτι νέο, για μια νέα κουλτούρα στο Δήμο Κορινθίων.
Πέστε μας λοιπόν τώρα κατά την προσφιλή σας τακτική πόσα λουλούδια αντιστοιχούν ανά τετραγωνικό μέτρο και ανά κιλό σκουπιδιών στο Δήμο μας. Και το κυριότερο υπολογίστε πόσες απευθείας αναθέσεις πρέπει να κάνετε, μπας και αλλάξετε την εικόνα που αντικρίζουμε τόσο εμείς όσο και οι όποιοι επισκέπτες του Δήμου μας.
Μπάμπης Ντιγκιρλάκης
Εκπρόσωπος τύπου Πνoής Δημιουργίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad